Investițiile franceze în România s-au ridicat în 2022 la valoare de 10,5 miliarde de euro, în scădere comparativ cu anul anterior, când investițiile s-au ridicat la 11 miliarde de euro.
„Cel puţin unul din trei start-up-uri are un birou de reprezentare în afara Franţei. Reflexul global face parte din ADN-ul antreprenorilor francezi care asociază reuşita, excelenţa, inovaţia şi curajul. De ce are alege o companie românească să investească în Franţa? În primul rând, pentru argumentele de business. Cele mai importante sunt legate de stimulente pentru inovaţie, cercetare şi dezvoltare, precum creditul de importuri şi programele de accelerare. Peste 54 de miliarde de euro au fost alocate în 2021 pentru susţinerea filierelor ecologice şi digitale, finanţând investiţiile din faza de cercetare până la cea de industrializare. Un alt argument este dinamica economică puternică, pe sectoare cu valoare adăugată, precum turismul, gastronomia, industriile creative, auto, digital, inteligenţă artificială, dinamică bazată pe talente şi pe competenţe”, a spus Adriana Record, directoare executivă a Camerei de Comerţ, Industrie şi Agricultură Franceză din România (CCIFER).…
Adevarul
Adevarul
Adevarul
Adevarul
Adevarul
Adevarul