Organizația de Management al Destinației Mamaia Constanța anunță demararea concursului național de soluții pentru branding, care să aducă un plus de coerență și atractivitate în prezentarea identității stațiunii Mamaia.
Procesul prin care se obține soluția de branding este facilitat de către consultanți din domeniul marketingului teritorial și al comunicării de brand.
În prima etapă a fost realizată o amplă cercetare sociologică, parte a studiului național “Destinații Vizionare”, prin care au fost identificate punctele tari și oportunitățile brandului.
În urmatoarea etapă, factorii interesați de branding-ul stațiunii Mamaia – patronatele din turism, reprezentanți ai Primăriei Municipiului Constanța, administratori de hoteluri și restaurante, administratori de cluburi și atracții turistice, operatori de plaje, arhitecți, profesori universitari din cadrul Universității Ovidius din Constanța și ai ASE, participă la interviuri pentru a-și exprima viziunea despre stațiunea Mamaia.…
Atac de Constanta
Atac de Constanta
Ziarul Unirea
Ocna Mures Info
Ocna Mures Info
AB News