Anul 2023 s-a încheiat cu declarații făcute de primarul Eml Boc în cadrul Comisiei de Urbanism potrivit cărora studiile de trafic nu ar fi obiective, declarații completate de viceprimarul Dan Tarcea care a enunțat teoria coloanei de mașini de 40 de kilometri (toate mașinile noi înmatriculate în 2023, aliniate una după cealaltă). Părea că traficul nu va mai ține în loc, nu va întârzia sau nu va tăia din metrii pătrați ai viitoarelor dezvoltări imobiliare din oraș.
În schimb, 2024 a început cu o prevedere nouă, votată în Comisia de siguranța circulației a Primăriei, potrivit căreia toate proiectele imobiliare propuse au nevoie de studii de trafic, cu excepția celor care se construiesc pe străzile cu două benzi și creează mai puțin de 12 locuri de parcare, respectiv cele care se construiesc pe artere de patru benzi și aduc mai puțin de 20 de parcări. Nu este clar de ce s-au introdus fix aceste exigențe și cifre.…
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
Cugir Info
e Bihoreanul
e Bihoreanul