O oră și 15 minute, cu viteză maximă de 130 km/h, pe calea ferată de la Reșița la Timișoara, chiar dacă trenul nu mai e pe hidrogen, ci pe baterii!
Aceștia sunt parametrii finali ai proiectului pentru care s-au asociat Nelu Popa, Romeo Dunca, Dominic Fritz și Alin Nica. Mai puțin spectaculos decât și l-a imaginat primarul Reșiței, dar la fel de eficient, proiectul de modernizare a infrastructurii feroviare a ajuns în faza licitației pentru desemnarea constructorului. Și asta pentru că, la început de an, s-a parcurs și ultima etapă înainte ca trenul să intre în linie dreaptă. Mai exact, s-a aprobat protocolul cu CFR Infrastructură privind implementarea proiectului de modernizare a căii ferate. Cu această ocazie s-au clarificat și chestiunile financiare.…
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
Cugir Info
e Bihoreanul
e Bihoreanul