“Parcarea aeroportului e full, ceea ce arată un obicei al clujenilor de a folosi mașina personală când merg la aeroport. Foarte puțini apelează la autobuze. Vă spun cu regret, solicitarea este foarte mică. Dar nu cedăm”, a spus Liviu Neag.
Întrebată despre promovarea deficitară a liniei, în special în limbi străine, conducerea CTP a promis că va folosi QR Code-uri care să ofere informații în limba engleză în toate mijloacele de transport în comun, dar și în aeroport.
“Acționăm împreună cu aeroportul să promovăm și luminos, local, și cu un cod, dar speranțele sunt destul de scăzute. Poate clujenii nu au înțeles foarte bine oportunitatea unei asemenea linii. Pe această linie avem mijloace de transport moderne, electrice, cu monitoare, cu informații în mai multe limbi”, a mai spus Neag.…
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
Cugir Info
e Bihoreanul
e Bihoreanul