Puțină lume știe că în urmă cu 34 de ani, pe 10 ianuarie 1990, cei care diriguiau Întreprinderea de Autoturisme Colibași (I.A.C.), sub girul Frontului Salvării Naționale, partidul care preluase deja puterea politică, puneau în discuție revenirea la conducerea Uzinei Dacia a lui Constantin Stroe. Inginerul piteștean, care avea să scrie istorie în industria auto din România, era, din 1988, director la Întreprinderea de Autoturisme Timișoara, dar argeșenii nu-l uitaseră pentru ce făcuse la uzina din Mioveni, din 1968 când se angajase aici și până în noiembrie 1987, la două săptămâni de la Revolta de la Brașov. Atunci el a fost dat afară de la Dacia deoarece refuzase să preia conducerea fabricii de autocamioane, în ciuda faptului că propunerea era făcută de primul-ministru Constantin Dăscălescu la cererea lui Nicolae Ceaușescu.…
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
B365 - Bucuresti
Cugir Info
e Bihoreanul
e Bihoreanul