Stiri Ziare Locale Bătălie acerbă pe brandul Mamaia: miza este de 5.000 de euro. Ce s-a întâmplat vara trecută cu logo-ul stațiunii
Bătălie acerbă pe brandul Mamaia: miza este de 5.000 de euro. Ce s-a întâmplat vara trecută cu logo-ul stațiunii

Bătălie acerbă pe brandul Mamaia: miza este de 5.000 de euro. Ce s-a întâmplat vara trecută cu logo-ul stațiunii

Brandul de stațiune al destinației Mamaia, ce cuprinde și un logo care să-l identifice pe harta turismului național și interntional, a fost scos la concurs. Câștigătorul va obține un premiu de 5.000 de euro, iar următorii doi clasați vor primi câte 2.400 de euro.

Autoritățile județene de turism au decis să organizeze acest concurs după ce vara trecută s-a iscat un imens scandal din cauză că firma ce urma să încaseze banii a propus un logo identic cu cel al unui resort de patru stele, dar și cu al unui centru acvatic din Spania.…

Adevarul - Antonia IspasIn urma cu 137 zile
Alte stiri din Ziare Locale

Comentarii

Conecteaza-te pe Ziare 24/7
Pentru mai multe stiri personalizate nevoilor tale.

Alte stiri din Ziare Locale

Vezi mai mult
Despre noiContacteaza-neTermeni de conduitaCookiesPolitica de confidentialitatePolitica GDPRDeclarația privind sclavia modernăEgalitate de șanse, diversitate și incluziuneCodul de eticăCariere
Instagram Facebook TikTok Twitter Pinterest
Unele drepturi rezervate 2023 - Ziare 24/7