Totul a început ca o idee pentru o colaborare cu Foodora, în care creatorul de conținut va livra mâncare în moduri ciudate. A aplicat pentru locul de muncă, a mers la un interviu și a fost, ulterior, angajat de companie.
„Au refuzat, însă, faza cu livratul pe cal. Totuși, am crezut în idee și am vrut să le arăt că va avea impact și ar fi trebuit să ai încredere în mine. Ce poate fi mai eco de atât?”, a spus tânărul.
Fabian a închiriat un cal, armăsarul Cooper, și marți, 17 octombrie, a început să livreze comenzi în cartierul Norrmalm din Stockholm.
Campania, documentată pe TikTok, a devenit un succes viral și a fost văzută de milioane de oameni: 3 milioane de vizualizări în doar 24 de ore.
Lumea a apreciat ideea lui Svorono. Trecători și chiar șoferii s-au oprit și-au scos telefoanele pentru filma evenimentul neobișnuit.
„Am primit comentarii din toată lumea. Tot ce m-am gândit a fost că firma ar trebui să ofere departamentului lor de marketing o mărire de salariu”, a glumit Otto Axelsson, unul dintre cei care au făcut clipuri.…
Adevarul
Adevarul
Adevarul
Libertatea
Libertatea
Libertatea